Za obisk v ambulanti se je potrebno naročiti! Izjema so akutno bolni, ki potrebujejo takojšnjo pomoč in nujni primeri!
Nujne primere in življenjsko ogrožajoča stanja obravnavamo brez predhodnega naročila in imajo absolutno prednost.
IZVEN DELOVNEGA ČASA JE ZDRAVNIŠKA POMOČ ZA NUJNE PRIMERE DOSEGLJIVA V PROSTORIH UKC ( urgentni center ), Ljubljanska ulica 5, 2000 Maribor.
V ZELO NUJNIH PRIMERIH POKLIČITE ŠTEVILKO 112!
Stalno terapijo in napotnice za kontrolne specialistične preglede naročite pravočasno.
Na dan, ko ste zboleli in ne morete oditi v službo, nas je potrebno obvestiti isti dan (oz. prvi naslednji delovni dan), ter se dogovoriti za bolniški stalež in termin prihoda v ambulanto.
SPREMEMBE URNIKA V ČASU DOPUSTOV SPREMLJAJTE NA NAŠEM TELEFONSKEM ODZIVNIKU, PISNIH OBVESTILIH NA VSTOPU V NAŠE AMBULANTE IN NA NAŠI SPLETNI STRANI!
Pooblaščena oseba za vodenje naročilne knjige je MARK KELC, dipl.zdrav.
Naročite se lahko po telefonu, elektronski pošti ali osebno v ambulanti.
Za AMBULANTO 2 (Klemen Pašić, dr. med., spec. druž. med.) se lahko naročite po elektronski pošti: sprejem@medikus.si
Za preventivni pregled in redni letni pregled kroničnega bolnika se lahko naročite pri Anji Slekovec, dipl. med. sestra, na e-naslovu: dms@medikus.si
ELEKTRONSKO POŠTO PROSIM POŠLJITE V DELOVNEM ČASU AMBULANTE, SAJ VAM BOMO TAKO LAHKO ODGOVORILI V NAJKRAJŠEM MOŽNEM ČASU.
E-mail NI NAMENJEN reševanju zdravstvenih težav oz. podajanju mnenja o zdravstvenem stanju s strani izbranega osebnega zdravnika.
E-mail JE NAMENJEN IZKLJUČNO naročanju na pregled in naročilu: receptov za redna zdravila, naročilnic za medicinsko-tehnične pripomočke, nalogov za prevoz in napotnic za kontrolne preglede.
| Ponedeljek | 13:00 – 20:00 |
| Torek | 7:00 – 13:00 in 16:00 – 19:00 |
| Sreda | 7:00 – 14:00 |
| Četrtek | 7:00 – 14:00 |
| Petek | 7:00 – 12:30 |
| Ponedeljek | 13:00 – 20:00 |
| Torek | 7:00 – 13:00 in 16:00 – 19:00 (v primeru odsotnosti med 16:00 in 19:00 je urejeno nadomeščanje v sosednji ambulanti SAVA MED, d.o.o.) |
| Sreda | 7:00 – 14:00 |
| Četrtek | 7:00 – 14:00 |
| Petek | 7:00 – 12:30 |
| Ponedeljek | 15:00 – 20:00 |
| Torek | 8:00 – 12:00 |
| Sreda | 7:00 – 11:00 |
| Četrtek | 11:00 – 15:00 |
| Petek | 7:00 – 10:00 |
Nujna medicinska pomoč deluje neprekinjeno, tel.: 112.
AMBULANTA ZA NUJNO MEDICINSKO POMOČ – DEŽURNA AMBULANTA DELUJE V UNIVERZITETNEM KLINIČNEM CENTRU MARIBOR (PRIZIDEK KIRURŠKE STOLPNICE), LJUBLJANSKA ULICA 5, 2000 MARIBOR.
Delovni čas: od ponedeljka do petka od 20. do 7. ure zjutraj, v soboto od 7. ure zjutraj in neprekinjeno do ponedeljka do 7. ure zjutraj. Ob praznikih je delovni čas enak kot v nedeljo. Tel.: 02 33 31 809
Nasvet v zvezi s poslabšanim zdravstvenim stanjem lahko dobite na telefonsko številko 02 333 1 888, med 6.30 in 19.30 uro, kasneje pa na telefonsko številko 02 333 1 800.
Temeljni postopki oživljanja in avtomatična zunanja defibrilacija
AED (AVTOMATSKI DEFIBRILATOR) SE NAHAJA DESNO OB VHODU V NAŠE AMBULANTE!
Če z našo obravnavo niste zadovoljni, prosimo da se najprej obrnete na nas.
Pristojna oseba za prvo obravnavo kršitve pacientovih pravic za našo ustanovo je:
Doc. dr. Vojislav Ivetić, dr. med., spec. druž. med.
Več o pacientovih pravicah in dolžnostih.
Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS)
Zdravniška zbornica Slovenije (ZZS)
Seznam avtomatskih defibrilatorjev (AED) po Sloveniji
Elektronsko naročanje evropske kartice zdravstvenega zavarovanja za tujino
Uveljavljanje zdravstvenih storitev v tujini
Kaj so terapevtske skupine zdravil ?
Pravice ZZZS do medicinskih pripomočkov
Pravice ZZZS do načrtovanega zdravljenja v tujini
Pravice ZZZS do nadomestila plače v času zadržanosti od dela
Prijava, sprememba in odjava obveznega zdravstvenega zavarovanja
Ko zbolite ali se poškodujete in je potreben bolniški stalež morate v najkrajšem možnem času obvestiti svojega izbranega osebnega zdravnika. To lahko storite po telefonu, elektronski pošti ali osebno v ambulanti.
Vaš zdravnik vam lahko po zakonu (232. Člen Pravil OZZ) odpre bolniški stalež, le če ni preteklo več kot tri dni od vašega sporočila o nastanku razloga za bolniški stalež. V nasprotnem primeru je potrebna presoja pri imenovanem zdravniku ZZZS.
Če ste sprejeti v bolnišnico, morajo vaši najbližji zdravniku prinesti potrdilo o hospitalizaciji.
Bolniški stalež do 30 koledarskih dni je v pristojnosti vašega zdravnika, nad 30 dni pa imenovanega zdravnika ZZZS.
V primeru poškodbe pri delu mora delodajalec izpolniti splošni del
obrazca elektronske Prijave nezgode in poškodbe pri delu prek sistema
SPOT.
Izbrani osebni zdravnik pa mora izpolniti zdravstveni del obrazca Prijava nezgode in poškodbe pri delu prek zalednega informacijskega sistema ZZZS (on-line sistem).
Zato prosimo, da svojega osebnega zdravnika obvestite, da je splošni del Prijave nezgode in poškodbe pri delu s strani delodajalca uspešno izpolnjen v sistemu SPOT.
Za pravočasno izdajo elektronskega bolniškega lista (eBOL) morajo bolniki pravočasno kontaktirati svojega osebnega zdravnika, saj le-ta eBOL ne izda avtomatično, temveč po izrecnem dogovoru med zdravnikom in bolnikom ter na način, ki ga opredeli zdravnik (npr. ob kontrolnem pregledu pacienta, na podlagi telefonskega pogovora, komunikacije po elektronski pošti,...).
To pomeni, da mora bolnik svojega osebnega zdravnika opozoriti (ob zaključku bolniškega staleža oziroma najkasneje pred iztekom meseca, za katerega je potrebno izdati eBOL), da ga pravočasno izda.
Bolniki lahko, ali je eBOL izdan in ali je bil izdan s pravilnim razlogom zadržanosti in za pravilno obdobje zadržanosti, spremljajo na portalu zVEM ali preko aplikacije za mobilne naprave zVEM.
Bolnik se mora pravočasno dogovoriti s svojim osebnim zdravnikom, glede izdaje predloga imenovanemu zdravniku v primerih daljše nezmožnosti za delo, ko je za odločanje pristojen imenovani zdravnik ZZZS. V primeru utemeljenih razlogov za podaljšanje začasne zadržanosti od dela naj bolnik opozori svojega osebnega zdravnika, da posreduje predlog imenovanemu zdravniku ZZZS vsaj 5 dni pred iztekom končnega datuma zadnje odobritve.
Če se vi ali vaš delodajalec ne strinjate z odločbo imenovanega zdravnika, se lahko zoper odločbo pritožita. Pritožba se vloži pri imenovanemu zdravniku, ki je izdal odločbo, v petih delovnih dneh od vročitve odločbe (239. Člen OZZ).
Izbrani osebni zdravnik vam bo ob pregledu pojasnil režim bolniškega staleža, ki je odvisen od vaše bolezni ali poškodbe.Večinoma, le ob določenih izjemah in z odobritvijo ter z zapisom v kartoteko, morate v času bolniškega staleža bivati na vašem naslovu in upoštevati navodila zdravnika glede vašega zdravja in okrevanja. Izjemoma so dovoljeni izhodi za nujna življenska opravila, kot je pregled pri zdravniku ali obisk lekarne.
Če vas je vaš osebni zdravnik napotil na nadaljne preiskave ali na pregled k kliničnemu speciliastu se lahko naročite na več načinov:
AMBULANTA 2 (Klemen Pašić, dr. med., spec. druž. med.)
Število opredeljenih pacientov na dan 3.11.2025: 1976,35 količnikov (146,6% zasedenost ambulante).
Informacije o zdravnikih, ki še sprejemajo nove paciente najdete na straneh ZZZS: https://zavarovanec.zzzs.si/izbira-in-zamenjava-osebnega-zdravnika/seznami-zdravnikov/
Na podlagi pooblastil ambulant SAVA MED d.o.o. in MEDIKUS d.o.o. sta direktorja doc. dr. Vojislav Ivetić, dr. med. spec. druž. med. in asist. Klemen Pašić, dr. med. spec. druž. med, dne 28.3.2024 sprejela:
1.člen
Ambulanti SAVA MED d.o.o. in MEDIKUS d.o.o. opravljata osnovno zdravstveno dejavnost na primarni ravni ter druge dejavnosti.
2. člen
Za dobro počutje in zagotavljanje nemotene zdravstvene obravnave so vsi zaposleni, pacienti in obiskovalci zdravstvenih ambulant dolžni spoštovati Hišni red ambulant SAVA MED d.o.o. in MEDIKUS d.o.o.
3. člen
Zaradi varovanja premoženja, zaposlenih, pacientov, obiskovalcev in drugih prisotnih v prostorih zdravstvenega doma in varovanja zaposlenih pred fizičnimi napadi s strani pacientov ali obiskovalcev, poleg fizičnega varovanja v zdravstvenem domu uporabljamo tudi video nadzor s slikovnim snemanjem.
4. člen
V primeru požara ali druge nesreče so vsi zaposleni in obiskovalci prostorov dolžni ravnati v skladu z ukrepi za zaščito zaposlenih, obiskovalcev in objekta ter upoštevati vsa navodila osebja zdravstvenega doma.
5. člen
Pravila obnašanja v ambulantah SAVA MED d.o.o. in MEDIKUS d.o.o.:
6. člen
V ambulantah SAVA MED in MEDIKUS je prepovedano:
7. člen
Vljudno vas prosimo, da se do vseh obiskovalcev ambulant SAVA MED d.o.o. in MEDIKUS d.o.o. in vseh zaposlenih obnašate tako, kot bi vi želeli, da se drugi obnašajo do vas. V primeru kršitev hišnega reda bomo prisiljeni izvajati ukrepe prepovedi vstopa, obveščanja Policije, odstranitev iz prostorov ambulant SAVA MED d.o.o. in MEDIKUS d.o.o. in povračilo povzročene škode.
8. člen
Bodite uvidevni. Hvaležni vam bomo tako zaposleni kot drugi obiskovalci naše ustanove.
9. člen
Hišni red začne veljati, ko ga sprejmeta direktorja in je objavljen na spletni strani ambulant SAVA MED d.o.o. in MEDIKUS d.o.o. ter na vidnem mestu v prostorih SAVA MED d.o.o. in MEDIKUS d.o.o.
Datum: 28.3.2024
Direktor ambulant SAVA MED d.o.o.:
doc. dr. Vojislav Ivetić, dr. med. spec. druž. med
Direktor ambulant MEDIKUS d.o.o:
asist. Klemen Pašić, dr. med. spec. druž. med
